Zamówione matki pszczele wysyłamy w bezpiecznych klateczkach transportowych, za pośrednictwem firmy kurierskiej Pocztex w poniedziałki, wtorki, środy i czwartki. Przesyłki priorytetowe docierają do adresata najczęściej w ciągu doby.
Formy płatności
przy odbiorze ( pobraniowa )
system płatniczy PayPal
karta płatnicza
płatności elektroniczne
wpłata na konto bankowe
Godziny pracy
W sezonie, 1.V – 1.IX pracujemy od 8 do 20 od poniedziałku do soboty w niedzielę proszę dzwonić. Osoby chcące osobiście odebrać zamówione matki, prosimy o telefoniczne uzgodnienie dogodnego terminu najlepiej w godzinach porannych 8-10 lub wieczornych 18-20. Gdy nie odbieramy telefonów prosimy o oczekiwanie na kontakt z naszej strony.
Reklamacja
Prosimy o kontakt telefoniczny, bądź mailowy przed rozpoczęciem procedury reklamacyjnej.
Uznanie reklamacji następuje w przypadku, gdy:
Matka pszczela została uszkodzona lub padła w czasie transportu. Wymagany jest zwrot uszkodzonej lub padłej matki .
W przypadku matek pszczelich unasienianych w naszej pasiece, gdy matka nie czerwi w ciągu 2 tygodni (14 dni ) od daty wypuszczenia jej przez pszczoły lub czerwi trutowo. Wymagany jest zwrot żywej matki.
W obu przypadkach należy opisać zaistniałą sytuację i określić jakiej formy reklamacji Państwo oczekują od nas.
W ciągu 14 dni po wpłynięciu i uznaniu reklamacji nastąpi bezpłatne wysłanie drugiej matki lub zwrot pieniędzy dla państwa.